Мистерията Ламот

5 февруари, 2011 в 14:00 | Публикувано в Научни празници | 32 коментара
Етикети: , ,

Когато богинята майка объркала и топнала нищо неподозиращия Ламот в купата със сладоледа, вместо в мътните води на Стикс, не подозирала дори какъв обрат ще настъпи във вселенския мир на така добре хронологично подредени паралелни действителности.
Ламот израснал силен и голям, любопитен за всичко което не е негова работа, с силно изразен афинитет към ледени бъркочи и забулени жени.
Понеже не го свъртало на едно място, а и гладът му към пътешествия постоянно му шептял за нови неизследвани сладоледени местности, той решил да изостави своя народ и тръгнал да обикаля из галактиките.
Народът на Ламотхланд изпаднал в отчаяние. Наел най-добрите детективи, ловци на глави и делегация от безкористни девойки, на които Ламот обещал част от кралската хазна.
Минавали векове, а от Ламот ни вест, ни перушина…
Докато един ден, прашен и окъсан странник се свлякъл пред портите на кметството и издъхвайки оставил ето този древен папирус със странно изстрадало изображение:

Неуморний Ламотей броди из древни пустини

На него може да видите странно животно, напомнящо ходещ камилски щрудел, но все пак с приемлива външност, при това управлявано с дистанционно? Тайнствена торба с жартиери?
Safe Our Satisfaction? Що за безумство и леки нрави?

Nightwish El

Sky mender

любовен сЮнет..
(неизвестна руска комсомолка)

Кремъл. Дълбока нощ. Всички спят с изключение на тези, които не спят.
Творческия колектив – на посещение в кабинета на бащицата..
Мълчание..
Ходи Сталин замислено напред-назад из кабинета, мълчи, изпуска с лулата кълбенца дим.. тишина – само скърцането от кавказките му, черно наваксани ботуши се чува – скръц-скръц-скръц – по кремълския паркет…

– Ну, что, товарищи, филм про меня сделали?..

тишина… скръц-скръц-скръц…

Тук режисьорът не издържа, хваща се за сърцето и се строполява мъртъв на кремълския паркет..

тишина… скръц-скръц-скръц…

– Ну товарищи, хорошый филм сделали…

…..

Паркетът скърца по кремълски под краката ми, подсмърчам,
душата ми е като запретнат парцал,
а волята – като сопол!

(.. ами ето така станала тя октомврийската.. от импулсните труженички.. щото, докато се маят, тут-ту, нали.. и временното правителство останало без връзка с външния свят и тогава, човекът с каскетчето казал –
севодня – рано,
завтра – будет поздно..)
Дотам ме докарахте, съпартийци с вашите идеи..
че ето на – сега, тук,
тук и сега –
трябва,
ооох,
(и това в ползу народу да дращя..)

режисьора бързо да ЗАГАЩЯ!

Всяка комсомолка – пример за режима, ура! Да не оставим нито един комунист да умре без нашата помощ! За вожда наш и Лахмотландиу чупете чашите!

angie

Миленка

Ламоте,
Ти не си геврек…
Ти си висок, рус, със сини очи и богат… Щастлив… Ама си радостееееен и въобще не ти се ебе… Не!… Пардон… (продължава да нарежда хипнотичния глас) Ламоте, много ти се ебе, ама около теб девойки… девойки… коя от коя по-хубава… и забавни, и мили, и сексапилни, и щедри… и красиви… ммммм да ги схрускаш, толкова са апетитни и откликващи… ще се скъсат да ти доставят удоволствия… да ти готвят най-вкусни и отбрани ястия… и да ти кърпят съдраните гащи…. Ламоте ти си богат и щастлив… чувстваш се прекрасно… ауууу… колко ти е хубаво… и колко ти е добре… и ти е безгрижно и широко около врата… ламоте, ама си усмихнат и си засмян… като напушен си…
Ламоте… ти си прекрасен… и животът е прекрасен… Животът ти е неворятен и прекрасен… и колко е хубаво да се живее… богат и щастлив… Ламоте… ти си много, много спокоен и щастлив…

(целувки от хипнотизаторката)
Светла

– Ко речи?
Ааааа….
Честита Блог Годинка, @lammoth!
Таз година блог,
догодина… два!!!

Лили

lammoth хуйку

Познавам много задници,
но има един, който не познавам.

За него казват, че работи
върху себе си повече, отколкото със други.

За задника говоря.

Казват също, че бил умен,
но не умник.
Какво по-лошо от задник
с неприлично чувство за хумор?

А той прилича на задник!
Нещо като дванадесетопръстников сводник.

Освен, че е естет,
обича и пастет!

Но той си остава задник,
поне до… доказване на противното.

А какво по-противно има от това,
да пръдне… докато сте с отворена уста?!

Не, той не е обикновен задник,
не познавам задник като него!

Но пък добродушен е, леко крив,
радушен.

При всяко сядане, че и ставане,
образувалите се вълни променят физиката.

Цяла една наука превърната в пепел.
Заради един задник!

Но какъв задник…

Le Grand Elf

Не мога да си спомня как и защо налетях за първи път една нощ в ламотските владения. Малко ми е размито, вероятно поради тогавашните жеги и ЕГН-то. Спомням си обаче един от постовете, който окончателно ме зариби да се отбивам по-честичко там. Беше прочувствен и високо интелектуален разказ за летните му служебни занимания, небрежно съчетани с някой и друг час почивчица, завършващ с кратък отчет какво е успял да изгледа и да прочете междувременно. Следва сбит преразказ в картинки:



И колкото по-често се отбивам след това, толкова повече се убеждавам, че той се справя отлично с упражнението „Мъжът и компютърът интимно“. Независимо дали по различни поводи ни изтипосва колективно профили, анфаси и нежните продължения на гърбовете или пише за нещо сериозно като филми и книги, или ни коментира, винаги е изненадващ, много забавен, шарен, оригинален, свеж, креативен.
Той е като хапче за настроение, като сироп против сивото еднообразие и си пожелавам (и на всички нас) да е по-често наоколо, за да ни радва и зарежда.

П.П. Обещавам да му направя огромна тава шоколадов сладкиш + кило сладолед, ако издаде как успява да разтегне и изкриви времето. 🙂
Абсурд е само в 24/7 да побира следното: ядене, спане, тренировки, интимни мероприятия (купони, пиене и … други), впечатляващо количество книги (с които постоянно ни заразява) и филми, образцово блогърско поведение и редовно присъствие тук. И при цялата тази заетост дори успява да ходи и на работа. Респект!

Точка

И се започна!

Един призрак тропоса блогопространството. Вся хаос и смут. Въздигна всички на крака, ръце и лакти. Призова за „По-добри дупета с количествени натрупвания“.
Труженички нарамиха сърпове, чукове, тесли, всичко, което изнамериха из сеновалите си и се въздигнаха смело и безотговорно. С взор отправен към един единствен НЕ-човек. Ламотин Ламотиевич!
(три пъти поклон наляво, осем пъти подскок с десен крак!)
А беше малко финтифлюшче. С невинен поглед и слънчев перчем

Из цяло блогосверично пространство заприиждаха доброволки, които отдаваха и последната си капчица кръв за Него!

И всичко това, защото се честваше Първият рожден ден на Първият Не-човек.
Из полянки, горички и полета де що имаше дупета, по-хубави от неговото, биваха опаковани в чували и запращани в дън гори тилилейски.


Текезесарки с пъргав поглед и игриви вежди с надежда чакаха Вождът!

Докато се усетят , всичките народи бяха завладени от неустоимият чародуп на Ламотиевич.
В Негова чест беше написан химн. Предаваме ви само част от него.

“ Оо, Ламотиевич наш!
О, о, о… (пее се една минута)
О, ти светло дупе!
О, о, о… (пее се още една минута)

О, ти комунистическа бъднина бъди
Пред нас са блеснали житата
и дупетата въздигни
О, о, о (протяжно, но с ентусиазъм, пляскайки с ръце и крака едновременно)

За сега толкова от мен – Баш Комунист Идиотова, предаваща директно и скатала се зад Базата на Вожда. Дочуват се поплясквания, но не мога да бъда сигурна дали са от ръце или плясъци на голи дупета. Силно се надявам да е второто. В негова чест прибрах ножиците и доброволно ще сложа басмени гащи, защото всеки иска да бъде пошляпнат от Ламотиевич.

Ирония Идиотова

Не е Nostromo

Знам, че колкото и да сте над тези неща и да не вярвате в глупости, все се случва от време на време да метнете бегъл поглед на някой хороскоп. Не вярвате в астрологията, но ако пише хубави неща, ви става готино. И в китайския сигурно не вярвате и е разбираемо, особено ако сте сред групата на обидените от факта, че ви наричат водна свиня, което е научното име на свиня блатска, ако ви зоват петел, а вие сте си бая гиздава кокошчица, или се опитват да обидят мъжкото ви его, като ви слагат при зайците, а вие сте си съвсем нормален мъж с всички екстри. Да не говорим за маймуните и плъховете. Общо взето тия хороскопи са пълна простотия.

Освен това вашата индивидуална уникална и ексцентрична същност не може да приеме факта, че всичко хора по света могат да се разделят на дванайсет групи и да си приказват колко са еднакви по всички параграфи, щото са от една зодия. И аз съм съгласна. Не може така.

Но.

Аз малко се отнесох от идеята си (Ностро, не ме бий). А тя беше да кажа една-две думи за една зодия хора, които много рядко се срещат и изобщо не са 1/12 от популацията на планетата. И в тях аз силно вярвам. Става дума за едни весели и готини хора, които винаги могат да те усмихнат до сълзи дори, когато ти е супер сдухано. Тези хора винаги пръскат сияние около себе си. Дори виртуално 😀

Понеже не знам как точно да ги опиша, и как да нарека тяхната „зодия”, а за да няма дискриминация, тя трябва да си има име… тази 13-та зодия я кръщавам Lammoth. По името на най-видния неин представител, когото блог обществото има късмета да познава.

Честита годишнина на блога, Ламот! Пожелаваме ти/си да ни усмихваш още много, много дълго. Може би докато побелялата ти дълга брада почне да се заплита в топчетата на камшика 😀

Обичаме те, зверчотинко!

Пляс-пляс!
(това наместо мляс-мляс)

Надинка

С ВКЛЮЧВАНЕ ОТ ВТОРА БАЗА:

Зацикляне

Когато обещаеш – хвърлил камък,
запратен с двойна сила, ден и мрак,
то бавно пържиш се на пламък,
топиш се, полужив гяур в… конак.

Ако ли туй сравнение е недостойно
и устните презрение присвива,
ще го разгледам бавно, по-обстойно
без пепел къдрите ми да покрива 🙂

За Кребс, зациклил луд катаболизъм
се хванах, да открия где му е вината,
и как обърна се в… метаболизъм,
отнасяйки му на Ламот… главата,

дотолкова, че хвана се за сърпа,
и взе да жъне блогова култура,
Сложил препаска и червена кърпа,
превърна се в комунистическа… скулптура!

Така видях го без да го познавам,
на обещанието предана, и ето
със закъснение, на блога пожелавам,
да се заплесват всички по… детето. 😀

Самодива

32 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Оооо-оооо (след час ще се донапиша коментара) 😉

    • Ееее, Скай, дори и пост си ми посветила, направо получих сърцетуп 😀 😀

  2. […] вчера не е днес, а днес имаш празник. Знаеш къде приемаш поздравления […]

  3. Ох, ама че забавно 🙂 Ностроууу..завръшека беше …“догодина пак блог“…ама с два съм съгласна 🙂 А где Ламота???

    • Ми пак не е зле, какво. 😉

      Ламотаааа… предполагам ми издирва адреса, както и на някои от вас. 😀

      • Тъй значи, засега знам, че живееш някъде във Варна. 😀

        ПС Ако някой ми даде допълнителна информация му обещавам голямо и сериозно възнаграждение! 😀 😀

        • Топло, топло, представа си нямаш колко висока е вероятността да си прав.
          Сега си искам големите и сериозни наградни кюлоти от камилски косъм, изплетени във фабриките на Ламотия.

    • Тук съм, тук съм, просто съм още в шок! Приятен шок! 😀 😀

  4. Тооолкова сте сговрни и прекрасни всите!

    А Ламота най заслужава грамотата: „Комунистическа Муза на годината“

    Шефе, златен си, шефе… е нема друг такъв ръководител кат’ тебе… Гитлер пасти да яде!

    :))))

    • Мда, наистина шеф Ностро е чудесен организатор. Ако отсъства дори за седмица ще ми липсва 😦

      • Ламотхен,
        трябваще дущо да си пуснещ калейдоскопа, линкнат под – хипнотизаторката и само да приемащ….
        аз телепатично ти предавам посланията:))))))

        :*

  5. Г-н Ламотин Ламотиевич!Къде сте ? Аз тръгвам към Брестката крепост !

    Скоро тя ще бъде превзета от червените гейски орди ! Очаквам вашите заповеди!

    • ах, Вал, онзи ден си изтеглих филма, но още не съм го гледал, защото си играех с картинки 😀 😀

      На аватара си с червено облекло, така че вече знаем от коя армия си 😛 😀 😀

  6. Ай ай, цял час седя и се хиля, треперят ми ръцете и просто не знам какво да кажа 😀 Направо ме засрамихте, знаете колко съм свенлив 😀

    Нямам думи да опиша колко много съм трогнат, този пост е по-хубав дори от секс с камили! Вчера Точка ми даде цял лист с благодарности от цял свят, ама и те няма да стигнат!

    Такава почит, такива почести не са получавали и Сталин, Че Гевара, Мао, Ленин, Хитлер, Исус, Мохамед, Буда, Мойсей, Елвис Пресли – всички взети заедно. Човек да се разтопи направо!

    Ел, каква страхотна рисунка, сякаш е рисувана със шоколадов сладолед! Master work! И камилата е секси! 🙂 Разказът ти обяснява много неща! Сега знам защо съм пристрастен към сладолед!

    Оле, Скай, с брада изглеждам като кръстоска между Че Гевара и Фидел Кастро, направо превъзходно :D! А тез двечките ще ги науча да си връзват обувките без ръце 😀 😀

    Angie, ами сега? Режисьорът е СГАЩЕН и разгащен 😀 :D! леле, колко народ се е събрал да манифестира в моя чест! И да чупи чаши! Каква чудесна традиция! 🙂

    хахах, Милена, много ми харесва периодичната таблица, особено названия като хтомалдехид и техниций. Много е оригинално! 😀

    Светле, докато те четях, наистина настръхнах и изпаднах в транс. Ама сериозно, добре ме хипнотизира с тия речи 😀

    Лили, ахах, баси идиотското, баси якото. Трябва да направиш поредица от такива комикси, ще си я купувам всеки ден! 😀 😀

    Елф, това си е направо класа. 😀 Не знам как успяваш толкова добре да комбинираш цинизъм и естетика! Задникът ми е дълбоко трогнат! 😀 😀

    Точке, направо ме съсипа! Обещавам да не се разхождам по гащи-невидимки повече, че виж сега какви компромати! И нищо да не кажеш на мама, ей! 😀 😀 хихихх

    Ех, Ирония, задникът ми след като те прочете така се възгордя, че се обяви за Наполеон и сега не ще да ме слуша! Ти си виновна!!! 😀 😀

    AAAAA, аве Ностро нали обеща да не ме издаваш, проклетнико! 😀 Авантюрата ми с газелата беше грешка! Сега остава и на мама да кажеш! 😀 Иначе Пухкавелка имаше хубави очи 😀 😀

    Аве, Надинке, стига ме просълзявала де! Първо с камшик, а сега и с думи! Всички сме една зодия, затова толкова много се обичаме всички! Тя е известна с много имена, не само Ламот. Да я кръстим Coolblogger with slapstick? 😀 😀

    Ох, ще ме съсипете значи. Ще стана първият диктатор, умрял от кеф :)))

    • еее, Ламоте, много приказваш, на блогохората сигурно им е писнало от тебе! 😀

      • Ламоте, съвсем за малко успях да се надигна от леглото, колкото да ти кажа 10х, Tæshækkür elæyiræm, Twa to te la, Webaale, Shukria, M goi, Hahóo, Marahaba, Shukuriyyaa, Ch’ahp’ei’x ta’p’a и т.н и т.н. 🙂
        Ти ми даде възможност за това, което демокрацията подло и безвъзвратно ми отне, а именно – членството в БКП. Те едва ли щяха и да ме приемат (щото не им разбирах идеологията, само вицовете за нея и съм тотално скарана с политиката), но надеждата нали умирала предпоследна, преди мерака. 🙂 Някакси добре стои червеният им цвят на тена ми и ще те поканя да ми дооформиш подходящо блока в свободното ти от изчукване време. 😀

        • блога*

          От вълнение не мога и да пиша, ужаст! 😀

    • умрял от кеф – може:)) честиткам и от тук нахилена:)))

  7. Оф, ама наистина не знам как да ви се отблагодаря за хвърления труд по мен 😀 😀

    Обещавам да ви чистя мазетата всеки ден, става ли?

  8. О, вдъхновителю! 😀

  9. Аа,не предпочитам го в оригинал !
    Стрелецът зад километричния камък е изключително ценен персонаж !
    http://vbox7.com/play:4a137f17

    • Вал, сигурен съм, че Ламот под червено знаме няма впредвид нито комунизма, нито Ливърпул, ами техния кръвен враг, който след 5 минути ще разгроми вълците с хетрик на Бербатов!!! Вива Лас Вегас и Вая Кон Диос! 😀

  10. @Ламотьеее,че то има мой комикс, ама толкова си й чел 😉
    Радвам се искрено,че ти харесва.Имах леки притеснения, защото признавам си не те познавам толкова добре като другите виновати за туй дело.Но…баси,чак аз му се кефя 😛
    //кой е следващият????Да съм по-подготвена 😉

  11. […] Когато богинята майка объркала и топнала нищо неподозиращия Ламот в купата със сладоледа, вместо в мътните води на Стикс, не подозирала […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

  12. Юпиии, пак имаме включване от закъснял съзаклятник! 😀

    • Ностромо, това камилите се оказаха философски настроени същества, често посещавали Ламотия, та удариха едно рамо, изтикаха ме извън пустинята 😛
      P.S. Опрощение се надявам да получа за 48 часовото закъснение 😉

      • Камилите не са това, което бяха, откакто Ламот се сближи с тях. :)))

        • Не са ами! Световноизвестно е, че най-великият математик в историята на Света на Диска е камила. 🙂

  13. Ламоте, след теб потоп:)Смут и смях в блогоредиците:) И аз вече от час съм се нахилила като зелка. И сълзи ми текат и корем ме заболя 😀

    Много ви се радвам на всички:)

  14. Милена, и аз много се смях, бях болен тези дни, даже цяла седмица, но от този пост днес се чувствам като нов 😀 !!! Смехът лекува.

    Аве Ностро, сега не ме издавай и за камилите! :@

    DSdiva, нямам честта да те познавам, но това прави изненадата още по-приятна 🙂 Много благодаря за стихотворението 😀

    Лили, дай линк! дай линк! 😀 Не съм забелязал, грешката е моя. 🙂

    Светли, това е супер як ремикс, поне 10-на пъти го изслушах (нали сме на тази тема)

    Ех, Вал, как не съм гледал този сериал, трябва да е бил култов по онова време. Чувал съм легенди за него 😀

    angie, обикновено диктаторите все свършван я обесени, я разстреляни, а вие ме свалихте на земята от смях 🙂

    Точке, аз освен благодаря вече започнах да уча и други изрази. Освен че си член на партията, ти си и част от Централния комитет 😀 😀

    Светле, аз го отворих, точно то ме хипнотизира. Якото е, че се получават яки ефекти като движиш курсора по него (ау прозвуча много мръснишки, сигурно заради кур-сора :P)

    😀

  15. Мисля,че от всички коментари по темата искустно обрисувани от агитката на персонажите на Ламотландия, може да се издялка следния извод-нека ви има навред във всемира, като волни пеперуди във дъхава юнска нощ.Сгрявайте ни с остроумието, си подплатено с енциклопедични познания по толкова интересни теми от битието човешко, поднесено в шармантен и екстравагантен стил, който очарова буквално счуква и последните апатични нотки на съмнение във богатото въображение на превъзходния колектив от форумците.Поздравявя ви митичния Орфейчо-близък приятел на всички Ламотоносачи!!!

  16. Василе, нямам честта да те познавам, но цяла Ламотия се радва на поздрава ти 😀 Още повече се радваме и за хубавите думи 🙂 Много благодарим 🙂 Целта ни е да се смеем повече заедно с повече хора 🙂


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries и коментари feeds.