„Somewhere, something incredible is waiting to be known.“

29 септември, 2010 в 19:44 | Публикувано в Псевдо-астрономия | 16 коментара

Скъпи псевдонаучни работници, днес е паметен ден за науката, защото всички псевдоучени знаем, че тя (науката) постоянно ни захранва с идеи за нови и все по-безмислени псевдооткрития, така че невъзможно е да не отбележим, че на тази дата точно преди 30 години стартира телевизионната поредица на PBS „Космос“ дело на видния астроном и астробиолог Карл Сейгън.

Ако е имало нещо, което така вдъхновено да подпали псевдонаучния ми плам от най-ранни детски години, то това е било именно този сериал, разкриващ пред гладният ми за знания псевдоум нови светове, отстоящи на милиони светлинни години от нашия. Светове с различна геометрия, различна алгебра и дори с различни кръжоци по рисуване, трудово и физическо възпитание. Нямам думи да ви опиша как съм гледал и слушал със зяпнала уста (а да не ви казвам какво правех със зяпнали очи и уши) увлекателните разкази на господин Сейгън. И досега като чуя Космос, в съзнанието ми първо изплува ето този ухилен чичко и чак след това Чубака.

Карл Сейгън

Чубака

За да усетите поне малко за какво ви говоря, вижте и най-вече чуйте този невероятен дует. Сигурен съм, че ще ви порази, защото едва ли някой от вас го е очаквал. Аз самият едва не паднах от стола и затова сега вече си го пускам мноооого внимателно.

Happy birthday, „Cosmos“!

16 коментара »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ахахахахах
    НОСТРО, това е ВЕЕЕЛИКОООО!!! А Сейгън е страшен 😀 чакай да го изслушам пак, сигурно ще е за 6ти път 😀

    • Това ще е новият зимен хит, бълийв ми!! :DDD

      • а ето това ще е новия марсиански хит 😀 :

        MARS IS A WORLD OF WONDERS!

        • ахахаха, Ел се снабди с химн!! 😀
          Оооо, и Браян Кокс е тука! ВръхтЪ!!!

  2. АААААААААААААААААААААА!
    КАК МОЖЕ ДА МИ ГО ПРИЧИНЯВАТЕ?
    На работа нямам тонколони и не мога нищо да ЧУЯЯЯЯЯ!
    Как ще издържа до довечера…?
    Поне чета и гледам физиономии 😀
    Happy birthday!!!
    А каква колекция имам в къщииии! Ще ви я покажа някой ден.
    🙂

    • А, няма проблем, Ел, ей сега ще ти го изпея. Слушай с широко затворени очи:

      Woppp, khow-khow,
      Woppp, bow, khow-khow,
      Woppp, khow-khow, bow,
      If you wish to make
      an apple pie from scratch,
      you must first
      invent the universe…
      Ля-ля, ля-ля, траля-ля-ля
      Хоп-ляааа! 😀

      Сигурно не се справям много добре, но аз и затова не бях включен в училищния хор. Иначе много добре пея във вакуум. 😀

  3. Страшен саунд!
    😀
    Звук във вакуум!?!

    Ахааааааа, Ши Ма Умориш!

  4. Аз отивам да готвя!
    Вие продължавайте с научната дейност.

    • Уоу, това звучи вкусно!!! Но дали ще успее да се приготви за 13,75 милиарда години, че след това ще трябва да ходя на лов за мамути, м?! 😀

    • yummy!
      отивам да обядвам по-рано! Огладнях!

  5. Колеги! Давайте да се ИЗНАСЯМЕ

    • Страхотно!!! Годината е с продължителност 94 дена! Така ще празнуваме три пъти повече рожденни дни и ще доживеем до 300! 😀

      Неприятното е, че температурите са доста ниски. Няма да става за плаж. 😦 Но пък садоледът ще издържа по-дълго!

      Ех, прекрасно, Ел, откъде го намери това място! И дали там има мамути?! 😀

  6. Садоледът?
    Каква хубава дума!
    Садо-мазо-лед със захар…

    • Ха, добре че ме подсети. Трябва да вземем каквото можем от мазето на Ламот! 😀

  7. Хехе, браво Ел, намери ни планета! Е то само на некви си 20 светлинни години, колко му е – една седмица път с камили? Може би две?
    А виждам има много снежец, и ако местните серат какао – ще имаме неограничени количества сладолед! Богата на суровини ще да е!
    ИЗНАСЯМЕ СЕ!

  8. […] както и да се насладите на неговите певчески умения тук. Ние просто ще ви представим Сейгън, като един […]


Вашият коментар

Блог в WordPress.com.
Entries и коментари feeds.