Литературен клуб на пошлото писане

10 октомври, 2014 в 00:01 | Публикувано в Научни празници | има 1 коментар
Етикети:

monkeysЧленове на литературния клуб

==============
ПЪРВО ДЕЙСТВИЕ
==============

Мизансцен: Литературен клуб. Около трапецоидна маса седят и чоплят семки Paolo Koelio и Лефер Тлъстев.

PAOLO KOELIO
Човек се дави не защото е скочил, а защото е останал под водата. Пожелавам ти за рождения ден, драги ми Лефер Николаевич, да не те бутнат в басейна, че си се оял, като свиня, и ще се удавиш, като лефер на сухо.

ЛЕФЕР ТЛЪСТЕВ
Всяка твоя мисъл, изразена с думи, Куелито, е сила, действието на която е обратно пропорционално на таргетирания субект. Затова внимавай кого наричаш свиня, и без това критиците отдавна са ти наточили ножа.

Влиза Хорхеб Акай.

ХОРХЕБ АКАЙ
„Да си влюбен означава да обичаш сходствата, а да обичаш – да се влюбиш в различията.“ Като ви гледам сходствата на двамата, на влюбеност ми навявате. Наздраве и престанете да дразните четящият свят с непрекъснатите си словоблудства.

PAOLO KOELIO
Моят брат Акай винаги намира правилните думи.

ЛЕФЕР ТЛЪСТЕВ
Като ти е брат, защо си си сменил фамилията. Акай щеше да ти се лепне, като… Каренина на релси.

PAOLO и ХОРХЕБ АКАЙ (в един глас)
Какво, по дяволите, искаш да…

В този момент влиза Подсвирча ИлиЯде и говори високо на диктофона си.

ПОДСВИРЧА ИЛИЯДЕ
Мило ми дневниче, днес исках да честитя на Точкайн рождения ден, ама тя не дойде на моята сватба в небето и аз няма да отида в Шумерия. Хем небето е на една вертикална крачка разстояние, а тази страна кой знае в какви мъгли е скрита, даже и в Гугъл не я открих.

Влиза ДанийиИиЙилл ХааАарммммссСs.

ДАНИЙИИИЙИЛЛ ХААААРММММСССS
Влиза един простак в литературен клуб и казва: „Аз съм ДанийиИиЙилл ХааАарммммссСs и влязох в литературен клуб“.

Замълчава и победоносно оглежда публиката. Публиката, като единен организъм, скача и го изритва през прозореца.

==============
ВТОРО ДЕЙСТВИЕ
==============

Мизансцен: Ватикана. Тясна улица. Двама се срещат.

ИСПАНО КАЛВИНО
бонджооорно, бонджорно кара мафиозо! ке волла, волла коме ста`а, сера перке тиамоо… уна канцоне… кен конфузионеее.

УМЕРТО ЛЕКО
уна пердоно фачима е парляре на шамаре. и ке коза за тормоза.

Зад близкия прозорец тайно слухти Дан Кафявото и записва на лаптоп.

ДАН КАФЯВОТО
„Свещеникът, който отдавна поддържаше тесни връзки с мафията, се изсра на паркета, поръча си пица калцоне и, без да се сконфузи, одрънка кенче ватиканска бира. В този момент Тор Ганкс вече знаеше кой стои зад вековната, забулена в мистерии история за произхода на златното руно – Орденът на Домашната коза!“ Ама че съм гениален!

През прозореца се показва брадясалото лице на Леко.

УМЕРТО ЛЕКО
Сикураменте но!

==============
ТРЕТО ДЕЙСТВИЕ
==============

Мизеренсцен: Мърляци и утрепаняци седят и лежат на и около шизофреидната маса в литературния клуб. По средата има полуизядена торта. Влиза Точкайн Рандъм ужасена.

ТОЧКАЙН РАНДЪМ
Кой свръхразум ви позволи да нападате нобеловата ми торта!

ЧАР БУКОЛИКИ
Изглежда не съм си сложил достатъчно торта в ушите, защото продължавам да я чувам, Фил.

ФИЛИЯ СКОМПОТ
Ти нямаш уши, а само едно голямо, настръхнало зърно. Всичките ти сетива са съсредоточени в него. Ти си гърда, Цицолики.

ЧАР БУКОЛИКИ
На Бах майка му, сега разбирам защо семенната ми течност е станала по-рядка.

ТОЧКАЙН РАНДЪМ
Нищожества! Прогресът е функция на по-знаещите и можещите от вас, а вие само се възползвате от тортите и благата, които ви се поднасят наготово.

ЧАР БУКОЛИКИ
Барби, не ходи ли ти да вземеш тортата от Нобеловия комитет?

УЛЯЛЯМ БАРБИРОУЗ
Щом казваш, Чар. Вече не помня дори на каква дрога съм.

ЧАР БУКОЛИКИ
Ето, нищо не ни се поднася наготово, Рандъм. Сами отиваме и си го взимаме! Нес па, гайс?

ФИЛИЯ СКОМПОТ
Днес спах, Цицолики.

ТОЧКАЙН РАНДЪМ
Отивам да раздавам правосъдие в Good Reads – вие не заслужавате моето внимание!

В този момент от остатъците на тортата изскача голият Хтомал – незаконен син на Джохабрак ад Абракр ом Би и Гей Ман. Рожденичката Точкайн Рандъм е в шах. Останалите са в мат с изключение на изпадналите в анафилактичен шок. На това място падат и завесите заедно с релсите.

КРАЙ

има 1 коментар »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. До сълзи и сополи съм разтърсена и разхълцана от проникновеното, дълбоко познаване на пошло-просташките ми лит-страсти. Звездите ми нашепват на уше, че толкоз фината ми аура и треперлива космична енергия може да улови само човек, когото майката-природа е набутала жестоко да ми се случи астрален близнак. И направо крещят да почерпи вместо мен. 😛
    Инак никакво правосъдие в ГР!
    Преди музата да ви ошамари и удави в творчески патос, сетихте ли да обръснете стройното тяло Хтомалово и да му строшите чорапите, навирайки го в тортата, м? 😀


Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

